نمایندگی زومر در اصفهان

ثبت درخواست در تعمیر درب

    درب‌های اتوماتیک یکی از محصولات معروف و مورد توجه شرکت زومر در زمینه فناوری‌های ساختمانی است. این درب‌ها که به طور خاص درب‌های اتوماتیک انواع مختلفی از درب‌ها هستند، می‌توانند برای استفاده در مکان‌های مختلفی مانند خانه‌ها، ادارات، مراکز تجاری، پارکینگ‌ها، و حتی درب‌های محل‌های تولیدی و صنعتی مناسب باشند. این درب‌ها علاوه بر این که امکان باز و بسته شدن خودکار را دارند، می‌توانند به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به دخالت دستی، باز و بسته شوند و امنیت بیشتری را برای مکان‌های مختلف فراهم کنند.

    درب‌های اتوماتیک زومر در اصفهان نیز به عنوان یکی از محصولات مورد توجه این شرکت شناخته می‌شوند. این درب‌ها با طراحی‌های مختلفی که دارند، می‌توانند به راحتی با محیط‌های مختلف تطبیق پیدا کنند و به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به دخالت دستی، امکان باز و بسته شدن را داشته باشند. همچنین، این درب‌ها با استفاده از فناوری‌های پیشرفته مانند سنسورها و کنترل‌های هوشمند، امنیت بیشتری را برای مکان‌های مختلف فراهم می‌کنند

    تعمیر-درب-برقی-اتوماتیک-اصفهان
    تعمیر-درب-برقی-اتوماتیک-اصفهان

     

    بازوی‌های اتوماتیک یکی از محصولات برند زومر آلمان هستند که در زمینه درب‌های اتوماتیک کاربرد دارند. این بازوها با استفاده از فناوری‌های پیشرفته و بهره‌گیری از تجربیات برند زومر آلمان، برای مشتریانی که به دنبال درب‌های اتوماتیک با کیفیت و قابلیت‌های بیشتر هستند، مناسب هستند. این بازوها با طراحی‌های مختلفی که دارند، می‌توانند به راحتی با درب‌های مختلف تطبیق پیدا کنند و به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به دخالت دستی، امکان باز و بسته شدن را داشته باشند. همچنین، این بازوها با استفاده از سنسورها و کنترل‌های هوشمند، امنیت بیشتری را برای مکان‌های مختلف فراهم می‌کنند.

    خدمات دیگر: تعمیر جک درب اتوماتیک اصفهان

    خدمات: تعمیر درب برقی اصفهان

    نمایندگی زومر آلمان در اصفهان

    تنها کافیست با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.تعمیرات و خدمات محصولات زومر آلمان تخصص اصلی ماست.

    تماس با کارشناسان ما در تعمیرات درب

    تعمیر و نگهداری منظم درب برقی اتوماتیک از اهمیت بسیاری برخوردار است. با شناسایی و رفع سریع مشکلات، می‌توان از عملکرد بهتر و طولانی‌تر درب برقی خود اطمینان حاصل کرد. به یاد داشته باشید که در صورت عدم توانایی در تعمیر، به بهترین تکنسین‌ها و متخصصان در این زمینه مراجعه کنید.

    سوالات متداول

    با توجه به حساسیست و فوریت در تعمیر درب‌های اتوماتیک، پرسنل ما در کمتر از 2 ساعت در محل حضور پیدا خواهند کرد.

    پس از تعمیر کامل درب در پرداخت می‌شود

    در حال حاضر در تماما مناطق اصفهان، شاهین شهر، بهارستان، فولادشهر انجام خواهد شد.

    خیر، در صورتی که مشکلی پس از تعیر از مشکل پیش از تعمیر باشد، به صورت رایگان انجام خواهد شد. (تا 180 روز)

    بله می‌توانیم، اما شرکت هیچگونه تضمینی در قطعات متفرقه به جز شرکت ندارد.

    سوالی غیر از سوالات بالا دارید؟